7 Ağustos 2008 Perşembe

SÜPRİZLER

Süprizler hayatımıza renk katan, kendimize yapıldığı zaman kendimizi özel hissetiğimiz , yaptığımız zamanda kendimizi süpriz yapabilecek kadar karşımızda ki kişiye yakın hissettiğimiz için yine özel hissettiğimiz olaylar zinciri.

Oldum olası süpriz yapmaktan ve bana süpriz yapılmasından büyük zevk almışımdır. Harika süprizler yaptığımı -ben ne kadar mütevazi olmaya çalışsamda-ailem başta olmak üzere çevremde ki herkes söyler. Sanırım ben süpriz geniyle doğmuşum. Dediğim gibi süpriz yapmayı sevdiğim kadar bana süpriz yapılmasından ve şaşırmaktan oldukça zevk alırım fakat bugüne kadar bana yapılan süprizlerin çoğunu anlamışımdır ve anlamamış gibi davranmak zorunda kalmışımdır. Süpriz yapanınkeyfini kaçırmamak adına! Bence bir süprizin yapılacağını anladığını belirtmek nezaketsizlik geliyor.....


Beni çok şaşırtan ve çok büyük bir mutluluk yaşatan o an...


Geçtiğimiz doğum günümde yani bundan tam tamına beş gün önce hayatıma anlam katan ve aynı yolda yürümekten büyük keyif aldığım nişanlım Umut bana bugüne kadar benim en çok şaşırdığım ve yapılacağını anlamadığım, anlamadığım gibi de kendimi çok ama çok özel hissettiren çok güzel bir süpriz yaşattı bana. Sevgilim teşekkürler....

1 Ağustos Cuma günü sıradan bir gündü benim için. En büyük özelliği yeni iş yerim Medusa Plus'ın Turkcell 40 Derece Road Show'unun kapanış konseri olan Kuruçeşme Arena'da ki Kenan Doğulu konseriydi.
Akşam bu konsere kardeşimle birlikte katıldım. Umut yorgun olduğu için gelemeyeceğini söylediğinde de ne yalan söyleyeyim biraz kırıldım. Bunu çok kafama takmasamda gece 00:00 da gün 2 Ağustos'a yani benim doğum günüme döndüğünde Umut'u yanımda görmek istediğim için kırılmıştım galiba. Bu konun çok üzerinde durmamaya çalışarak geceyi tamamladım. Hatta Umut'a telefon açarak konserden canlı yayın bile yaptım:)
Kardeşimle geceyi tamamladığımızda gece saat 03:00'ı gösteriyordu. Yorgun bir okadar da uykusuzdum. Eve geldiğimizde kapıyı beni kısa süreliğine ziyaret etmeye gelen ailemin en ama en fedakar üyesi olan annem açtı ve asık bir suratla geç kaldığımızı ve babamın uyuduğunu söyledi. Böyle bir tepkiye anlam verememiş bir surat ifadesiyle evimden içeriye adımı mı attığımda inanılmaz bir tabloyla karşılaşmıştım.
Ertesi gün çok erken bir saatte işe gidecek olmasına rağmen sevgili Haluk babam, bitanem, annem, babam ve harika bir doğum günü sofrası beni bekliyordu. Sevgilim elinde pastayla bana İyki Doğdun diyordu. Tam olarak 5 saat bana bu anı yaşatmak için beni beklemişlerdi.
Hayatımda yaşadığım en güzel doğum günüydü. Doğum günümü kutladığım saatler gerçekten doğum saatlerime çok yakın saatlerdi. 26 senedir ilk kez doğdum saatlerde doğum günümğ kutlamıştım.
Bununla kalsa iyi! Hediyelerimi aldığımda ağlamamak için kendimi çok zor tuttum. Çünkü bitanem bana çok özel bir cd hazırlamıştı nişan fotoğraflarımızdan oluşan. Çok güzel bir kliple bizi anlatmıştı. Dahası da vardı. Çok özel ve çok güzel seçimlerle tab ettirdiği nişan fotoğraflarından oluşan bir albümde vardı hediyelerim arasında. Ya annemle babama ne demeli uzun zamandır istediğim sarı terlikler vardı karşımda!












En büyük payda küçük çıtırım İrem'in di. Baştan sona olaylardan haberdar olan, bana bir şey hissettirmeden beni olabildiğince çabuk eve getirmeye çalışan küçük çıtırım. Bana süprizi hissettirmeme konusunda çok başarılı olsada eve erken getirme konusunda aynı başarıyı gösterememişti:)
İrem'ciğimin de aldığı o muhteşem kozmetik ihtiyaçlarım bana ilaç gibi geldi.
Evet süprizleri yapmaktanda hoşlanıyorum. Bana yapılmasından da!
Süprizler hayatımıza renk katan, kendimize yapıldığı zaman kendimizi özel hissetiğimiz , yaptığımız zamanda kendimizi süpriz yapabilecek kadar karşımızda ki kişiye yakın hissettiğimiz için yine özel hissettiğimiz olaylar zinciri.
Ne kadar tuhaf değil mi yapıldığında da yaptığında da kendini özel hissedebilecek kadar güzel başka bir şey daha var mıdır?
Hayatta şaşırmak ve şaşırtmak dozunda olduğu sürece her zaman muıtluluk getiren bir eylemdir.
Sizde sevdiklerinize illa çok büyük olması gerekmez, süprizler yapın.
Life is a box of chocalate!!!




1 yorum:

Unknown dedi ki...

bir ara bana hangi logoyu daha çok sevdiğini de söyle:)