14 Ağustos 2008 Perşembe

İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad İstanbul'a Geldi! İstanbul'un Trafik Sorunu Çözüldü!

İran Cumhurbaşkanı Ankara'ya uğramadan biz İstanbul'luların trafik sorununu çözmeye gelmiş! Hoşgelmiş! Sefalar ve Cefalar getirmiş...

Saatler 11:30'u gösterderdiğin de Ulus civarında bir toplantıdan çıkıp Koşuyolun da ki ofisime öğlen trafiğinde en fazla yarım saatte gidebileceğimi düşünerek bir taksi durdurdum. Taksi şöförünün Boğaziçi Köprüsü kapalı uyarısına aldırmayarak, -ki inanamadım çünkü trafik yoğun olduğu için veya karşıya geçmek istemedikleri zaman bu tip şaşırtmacalar yapabiliyorlar daha önce de başıma gelmiş olduğu üzere- "Koşuyoluna Gidiyoruz" dedim. Taksi ile yolculuğum sadece yeni Ulus yolunun yarısına kadar sürdü. Çünkü İran Cumhurbaşka'nı Ankara'ya uğramadan biz İstanbulluların trafik sorununu çözmeye gelmiş! Hoşgelmiş! Sefalar ve Cefalar getirmiş ve benim gibi zayıflamak isteyen dostlarına spor yapma alışkanlığı kazandırmaya gelmişti.


Derken yürüyüş marotonum başladı. Zincirlikuyu üzerinden Beşiktaş iskelesine vardığımda saat 13:30'u gösteriyordu. Yani bu mesafe öğlen sıcağında ve ortalama bir tempoyla 2 saatte yürünebiliyor. Kendimi bu konuda sinirlendirmemeye çalışarak bu yürüyüşten keyif aldım. Çok eğlendim. Çünkü bomboş köprü yolunu, Barbaros Bulvarını, trafikte polisin kapattığı ara sokaklar yüzünden mahsur kalmış arabaları, sinirli şöförleri, polisleri, yürüyen ve yorulmuş yayaları, otobüs duraklarında beklemekten telef olmuş yolcuları amatörce fotoğraflayarak bu yürüyüşün tadını çıkarmaya çalıştım.
Evet her zaman ve her daim "AKILSIZ BAŞIN CEZASINI AYAKLAR ÇEKER"



Hiç yorum yok: