21 Ocak 2010 Perşembe

OMO beni şaşırttı!!!

Yılbaşına bir-iki gün kala aldığım 6 kiloluk renkli çamaşırlar için olan Omomatik deterjanımı açtığımda içinde siyah yabancı maddeler dikkatimi çekti. Ne olduklarını anlamaya çalışırken, eşime de bu yabancı maddeleri gösterdim.

Sonuç olarak demir tozu artığı veya toprak kalıntısı gibi bir madde olduğuna kanat getirdik.

OMO markasının web sitesinden müşteri danışma bölümüne girerek kendilerine konu hakkında mesaj gönderdim. Yaklaşık iki gün sonra bana telefonla dönerek konunun kendileri için önemli olduğunu deterjanı kullanmamam gerektiğini ve deterjanı iki gün içinde benden aldıracaklarını söylediler.

Gerçekten iki gün sonra yeni bir deterjan göndererek bendeki deterjanı teslim aldılar.

Bana gelen yeni deterjanın içinde ki isme özel bir mektupta, deterjenın inceleneceği ve dermotolojik sonucun bana bildireceği yazıyordu. Gerçekten insan sağlığına verdikleri önem için OMO markasını kutluyorum.

Dermotolojik inceleme sonucunu da merakla bekliyorum.

Sonucu paylaşacağımdan emin olabilirsiniz:)

1 yorum:

Fetülü dedi ki...

Merhaba, inceleme sonucundan haber var mı?