21 Ocak 2010 Perşembe

Kişiye Özel Pazarlamaya Çok iyi Bir Örnek!

Geçen hafta işimden eve dönerken Üsküdar meydanda bulunan Üçler Marketten bir alış-veriş yaptım.

Alışverişi yaparken arbasız olduğumu unuttuğum için de kasada kendime çok kızdım. Alış verişimi taşıyacağım kadardan fazla yaparak abartmıştım. Tam taksiye kadar nasıl götürsem bu torbaları diye düşünürken poşetleri doldurmama yardım eden market güvenlik görevlisi bana "servisimiz var aracınız yok ise sizi götürsün" dedi.

Bu teklif gerçekten çok hoşuma gitmişti. Ne olduğunu anlayamadan yanımda biten servis şöförü poşetleri yüklendiği gibi servise götürdü.

Beklediğim servis bildiğimiz market servislerinden biriydi. 8-10 kişilik minibüs tipi bir araç olmalıydı. Fakat karşılaştığım manzara beni çok şaşırttı. Bu servis normal bir binek araçtı. Ve ben serviste tek başımaydım. MArket logolarıyla brand edilmiş bu araç nasıl olurda bir market servisi olabilirdi? Şöför nereye gitmek istediğimi sorduğunda dahada şaşırdım.

Evimin önüne gelipte şöförün torbaları evin kapısına çıkartmasına kadar geçen süreçte şaşkınlığım bir hayli arttı.

Sonunda öğrendiğim şey ise Üçler Marketin belli bir sınırı aşan (75 TL) müşterilerine aynı taxi hizmeti gibi bir servis hizmeti vermesiydi.

Şu an ne Migros ne Carefour ne Tansaş benim gönlümün market markası Üçler.

Gerçekten kişiye özel pazarlamaya çok iyi bir örnek.

Tebrikler Üçler Market!

Hiç yorum yok: