10 Aralık 2009 Perşembe

Bir Devrin Bitişi Yeni Bir Devrin Başlangıcı


Tam tamına 10 ay olmuş bloguma yazmayalı.
Her insanın hayatında olan, olabilecek, olmuş, olması gereken, olacak bir süreçti...
Sustum... Dinledim...
Anlamaya çalıştım... Anlayamadım.... Anlaşılmaya çalıştım... Anlaşılamadım...
Yoruldum....
Karar verme zamanı gelmişti....

Karar verdim...
Yasal süreç başladı işliyor.... Yasal süreç sonuçlandığında yazacağım herşeyi... Tek tek bir bir....

Olgunlaşma süreci tamamlandı.....

Uzun zamandır istediğim kendi işimin patronu olma sürecine geçiş yaptım...

Ancak bu kadar önemli bir konu olmalıydı yazılarıma geri dönme sebebim...

Lobby...

İşte yeni süreç başladı.
Ortaklarımı da ilerleyen günlerde tanıtacağım..
Çok yakında şirketimizin faliyet alanı ve yapacaklarımız hakkında bilgi veren bir yazımda olacak..

Yolun başından Tekrar Merhaba

Uzun zamandır olan sessizliğimi merak edenlere kısada olsa bir cevap vermiş olmak istedim.

Sustum... Dinledim... Anladım... Düşündüm.... Karar verdim... Olgunlaştırdım....

Şimdide uygulamaya Başlıyoruz....
T.T.P liyoruzz:)))))
P.S: Logo tasarımı için Can Oktay Hepere, Şirket ismi ve kurumsal kimlik çalışmaları konusunda verdiği fikir ve desteklerden dolayı Erdem Özler'e,
Herzaman yanımda olduğu için ve bu yola çıkmamda ve hakkımı aramam konusunda verdiği destek için eşim Umut Yalçınkaya'ya teşekkürler....
NGY








Hiç yorum yok: