31 Temmuz 2008 Perşembe

OTOBÜS BEKLERKEN SERİNLEMENİN KEYFİ KIŞIN DA ISINMANIN KEYFİNE DÖNÜŞTÜRÜLEBİLİR Mİ?


2008 MediaCat Açıkhava Ödülleri'nde En iyi açık hava kampanyasında büyük ödüle layık görülen Universal McCann'in yaptığı Coca Cola'nın serinleten durakları açıkcası benimde bir Coca Cola sever olarak çok başarılı bulduğum bir kampanya oldu. Üstelik bu kampanyanın serinleten duraklarında otobüs beklemek de benim için çok keyifli oluyor.


İnsanın saatlerce otobüs beklese bile canını sıkmayan bu durakların kışında ısıtan versiyonları olur mu diye aklıma gelmedi de değil?


Acaba hangi marka olsa kış mevsimiyle örtüştürülebilir diye düşündüğümde de aklıma ilk gelen marka UFO oldu. Bakalım kışın duraklarda benim gibi otobüs kullanan İstanbulluları ısıtacak bir marka bir kampanya ile gündeme gelebilecek mi?


1 yorum:

- dedi ki...

Ben olsam İklimSA olarak yapar hem yazın soğutan kışın da ısıtan duraklar yapıp "Sıcaksa Soğuksa İklimSA" mesajımı da çok güzel verirdim :))